- Tijdlijn voor reparatie
Aanrijding van 03/04/2024
SCHADEGEVAL : 2024-00225TD
: Zodra alle noodzakelijke informatie is ontvangen, inclusief de offerte van de garage, kan DEKRA u informeren over de tijdlijn voor de reparatie van uw voertuig. - 05.06.2024 11:10 Uw wagen 2DVQ262 is hersteld. Gelieve deze binnen de 24h op te halen (uitgezonderd weekend). Mvg Wondercar Kampenhout
Overzicht
VW PASSAT
TERZIJDE wacht op antwoord sinds 21 mei 10:09 van Nordine Hamida insuranceclaims@concordia.be
voor hun bewijs van total loss rappel 28/5/24 15:10
Immers, die verzekering schreef, om ongekende reden, dat de auto total loss zou zijn.
eigenaar HENNES is 29/05/24 12:00 zelf bij expert geweest : Goed nieuws . Ze gaan de auto herstellen . Ze wachten op de offerte van de garage.
RECOVERY carrosserie JENNES , klaar 05.06.2024
MAINTENANCE provided 06.2024
TECHNICAL INSPECTION provided 06.2024
Foto's van aankoop
total loss 03/04/2024 de auto is zelfs nog niet eens binnen geweest voor zijn eerste onderhoud. Op 30/05/24 blijkt de auto dan toch herstelbaar zijn.
---
verzekering, assurance, insurance 1
.
1 Bewijsbaar Aanrijding van 10/11/2023
SCHADEGEVAL : 2023-00661
- Geen expert DEKRA gezien binnen redelijke termijn. document (zie opdracht verzekering 100 dagen na ongeval)
- Geen financiële tussenkomst gezien.
1e Verzekering : Cardoen Insurance
MS AMLIN, volmacht Concordia NV
Burgerlijke Aansprakelijkheid
Full Omnium
Bestuurders verzekering
Rechtsbijstand
Beheerskosten
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
2 Bewijsbaar Aanrijding van 03/04/2024
SCHADEGEVAL : 2024-00225TD
TOTAL LOSS blijkbaar?
Takeldienst : contractueel, Touring Wegenhulp.
Hersteller, contractueel : Jennes Carrosserie
expert DEKRA gehoord. (29.05.24 11:44-11:52 Zaventem) GEEN TOTAL LOSS
ze gaan de auto herstellen
1e Verzekering : Cardoen Insurance
MS AMLIN, volmacht Concordia NV
Burgerlijke Aansprakelijkheid
Full Omnium
Bestuurders verzekering
Rechtsbijstand
Beheerskosten
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
Ongeval 03.04.2024
10:50 Mulslaan 53, 1820 Steenokkerzeel , lijnbus 91 van De Lijn , van Keolis Staca Kortenberg, een onderaannemer van De Lijn, is tegen deze auto gereden
Photo's de l'achat
perte totale 04/03/2024 la voiture n'a même pas eu son premier entretien. Le 30/05/24 il s'avère que la voiture peut être réparée après tout.
---
verzekering, assurance, insurance 2
1 Collision prouvable du 11/10/2023
CAS DE DOMMAGES : 2023-00661
- Aucun expert DEKRA vu dans un délai raisonnable. document (voir mission d'assurance 100 jours après l'accident)
- Aucune intervention financière constatée.
1e Assurance : Cardoen Insurance
MS AMLIN, procuration Concordia NV
Responsabilité civile
Omnium complet
Assurance conducteur
Conseiller juridique
Frais de gestion
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
2 Collision prouvable du 03/04/2024
CAS DE DOMMAGES : 2024-00225TD
TOTAL LOSS apparemment?
Service de remorquage : contractuel, Touring Wegenhulp
Réparateur contractuel : Jennes Carrosserie
expert DEKRA entendu. (29.05.24 11:44-11:52 Zaventem) AUCUNE PERTE TOTALE
ils vont réparer la voiture
1e Assurance : Cardoen Insurance
MS AMLIN, procuration Concordia NV
Responsabilité civile
Omnium complet
Assurance conducteur
Conseiller juridique
Frais de gestion
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
Accident 03.04.2024 10:50 Mulslaan 53, 1820 Steenokkerzeel, bus 91 de De Lijn, de Keolis Staca Kortenberg, sous-traitant de De Lijn, a percuté cette voiture
Photo's of purchase
total loss 03/04/2024 the car has not even been in for its first maintenance. On 30/05/24 turns out the car can be repaired after all.
--
verzekering, assurance, insurance 3
1 Provable Collision of 10/11/2023
CASE OF DAMAGE : 2023-00661
- No expert DEKRA seen within a reasonable period. document (see insurance assignment 100 days after accident)
- No financial intervention seen.
1e Insurance : Cardoen Insurance
MS AMLIN, procuration Concordia NV
Civil liability
Full Omnium
Drivers insurance
Legal counsel
Management costs
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
2 Provable Collisionof 03/04/2024
CASE OF DAMAGE : 2024-00225TD
TOTAL LOSS apparently?
Towing service: contractual, Touring Wegenhulp
Repairer, contractual: Jennes Carrosserie
expert DEKRA heard. (29.05.24 11:44-11:52 Zaventem) NO TOTAL LOSS
they are going to repair the car
1e Insurance : Cardoen Insurance
MS AMLIN, procuration Concordia NV
Civil liability
Full Omnium
Drivers insurance
Legal counsel
Management costs
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
Accident 03.04.2024
10:50 Mulslaan 53, 1820 Steenokkerzeel, bus 91 of De Lijn, of Keolis Staca Kortenberg, a subcontractor of De Lijn, crashed into this car
03.04.2024
Wat moet er gebeuren met de auto?
Gaan ze van bij Cardoen Insurance een expert sturen?
26/04/24 11:00 bij Jennes geweest, met email concordia -
tel contact Jennes met Cardoen-Concordia
bewijs van total loss ? géén bewijs
proof of total loss? no proof
une preuve de perte totale ? aucune preuve
24/05/2024
en géén antwoord van Cardoen Insurance / <insuranceclaims@concordia.be> op de vraag 21/05/24 10:09 om bewijs
et aucune réponse de Cardoen Insurance / <insurance claims@concordia.be> à la demande 21/05/24 10:09 de justificatif
and no response from Cardoen Insurance / <insuranceclaims@concordia.be> to the request 21/05/24 10:09 for proof
jury
van: alFons Hennes fons.hennes@gmail.comaan:insuranceclaims@concordia.be
datum: 29 apr 2024, 10:19 onderwerp:SCHADEGEVAL : 2024-00225TD - 03/04/2024 - 2DVQ262 verzonden door:gmail.com
25/04/2024 15:40
Update 22/04/2024 13:25
van:CIS ac-cis@alphacredit.beaan:a lFons Hennes <fons.hennes@gmail.com>
datum: 8 apr 2024, 12:28 onderwerp: AANGIFTE SCHADEGEVAL 3/4/2024 verzonden door: alphacredit.be
Beste klant,
Wij hebben uw aanvraag voor het openen van een schadedossier goed ontvangen.
Uw dossier werd doorgestuurd naar de verzekeraar Cardif die uw aanvraag verder zal behandelen.
De komende dagen kunt u een aangifte van verklaring per post verwachten die ingevuld teruggestuurd moet worden naar de verzekeraar.
Bij ontvangst van de aangifte wordt uw dossier bestudeerd en wordt er een beslissing voor tussenkomst genomen.
Om eventuele achterstand op uw dossier te voorkomen, vragen wij u om de aflossingen verder te betalen en dit tot een eventuele tussenkomst van de verzekeraar.
Gegevens Cardif :
- Per mail :claims@cardif.be
- Per post : Warandeberg 8/2
- B- 1000 Brussel
Per telefoon :02/528 0003
Wij blijven tot uw dienst voor verdere inlichtingen.
Met vriendelijke groeten, Sophie E.
Customer Insurance Services
Warandeberg 8 bus 3 – 1000 Brussel
Geval Volvo Nauw, onregelmatig geparkeerd, en vermoeden van parkeerschade
Geval Audi Nauw, onregelmatig geparkeerd