total loss 03/04/2024 de auto is zelfs nog niet eens binnen geweest voor zijn eerste onderhoud.
1 Bewijsbaar Aanrijding van 10/11/2023
SCHADEGEVAL : 2023-00661
- Geen expert DEKRA gezien binnen redelijke termijn. document (100 dagen na ongeval - hetzij 190 dagen na ongeval)
- Geen financiële tussenkomst gezien.
1e Verzekering : Cardoen Insurance
MS AMLIN, volmacht Concordia NV
Burgerlijke Aansprakelijkheid
Full Omnium
Bestuurders verzekering
Rechtsbijstand
Beheerskosten
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
2 Bewijsbaar Aanrijding van 03/04/2024
SCHADEGEVAL : 2024-00225TD
TOTAL LOSS blijkbaar?
Takeldienst : contractueel, Touring Wegenhulp.
Geen expert DEKRA gehoord. (45 dagen na ongeval)
1e Verzekering : Cardoen Insurance
MS AMLIN, volmacht Concordia NV
Burgerlijke Aansprakelijkheid
Full Omnium
Bestuurders verzekering
Rechtsbijstand
Beheerskosten
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
10:50 Mulslaan 53, 1820 Steenokkerzeel , lijnbus 91 van De Lijn , van Keolis Staca Kortenberg, een onderaannemer van De Lijn, is tegen deze auto gereden
perte totale 04/03/2024 la voiture n'a même pas eu son premier entretien.
1 Collision prouvable du 11/10/2023
CAS DE DOMMAGES : 2023-00661
- Aucun expert DEKRA vu dans un délai raisonnable. document (100 jours après l'accident - ou 190 jours après l'accident)
- Aucune intervention financière constatée.
1e Assurance : Cardoen Insurance
MS AMLIN, procuration Concordia NV
Responsabilité civile
Omnium complet
Assurance conducteur
Conseiller juridique
Frais de gestion
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
2 Collision prouvable du 03/04/2024
CAS DE DOMMAGES : 2024-00225TD
TOTAL LOSS apparemment?
Takeldienst : contractueel, Touring Wegenhulp
Aucun expert DEKRA entendu. (45 jours après l'accident)
1e Assurance : Cardoen Insurance
MS AMLIN, procuration Concordia NV
Responsabilité civile
Omnium complet
Assurance conducteur
Conseiller juridique
Frais de gestion
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
Accident 03.04.2024 10:50 Mulslaan 53, 1820 Steenokkerzeel, bus 91 de De Lijn, de Keolis Staca Kortenberg, sous-traitant de De Lijn, a percuté cette voiture
total loss 03/04/2024 the car has not even been in for its first maintenance.
1 Provable Collision of 10/11/2023
CASE OF DAMAGE : 2023-00661
- No expert DEKRA seen within a reasonable period. document (100 days after accident - or 190 days after accident)
- No financial intervention seen.
1e Insurance : Cardoen Insurance
MS AMLIN, procuration Concordia NV
Civil liability
Full Omnium
Drivers insurance
Legal counsel
Management costs
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
2 Provable Collisionof 03/04/2024
CASE OF DAMAGE : 2024-00225TD
TOTAL LOSS apparently?
Takeldienst : contractueel, Touring Wegenhulp
No expert DEKRA heard. (45 days after accident)
1e Insurance : Cardoen Insurance
MS AMLIN, procuration Concordia NV
Civil liability
Full Omnium
Drivers insurance
Legal counsel
Management costs
2e Omnium plus
update 18/05/2024 11:45
10:50 Mulslaan 53, 1820 Steenokkerzeel, bus 91 of De Lijn, of Keolis Staca Kortenberg, a subcontractor of De Lijn, crashed into this car
03.04.2024
Wat moet er gebeuren met de auto?
Gaan ze van bij Cardoen Insurance een expert sturen?
26/04/24 11:00 bij Jennes geweest, met email concordia -
tel contact Jennes met Cardoen-Concordia
van: alFons Hennes fons.hennes@gmail.comaan:insuranceclaims@concordia.be
datum: 29 apr 2024, 10:19 onderwerp:SCHADEGEVAL : 2024-00225TD - 03/04/2024 - 2DVQ262 verzonden door:gmail.com
25/04/2024 15:40
Update 22/04/2024 13:25
van:CIS ac-cis@alphacredit.beaan:a lFons Hennes <fons.hennes@gmail.com>
datum: 8 apr 2024, 12:28 onderwerp: AANGIFTE SCHADEGEVAL 3/4/2024 verzonden door: alphacredit.be
Beste klant,
Wij hebben uw aanvraag voor het openen van een schadedossier goed ontvangen.
Uw dossier werd doorgestuurd naar de verzekeraar Cardif die uw aanvraag verder zal behandelen.
De komende dagen kunt u een aangifte van verklaring per post verwachten die ingevuld teruggestuurd moet worden naar de verzekeraar.
Bij ontvangst van de aangifte wordt uw dossier bestudeerd en wordt er een beslissing voor tussenkomst genomen.
Om eventuele achterstand op uw dossier te voorkomen, vragen wij u om de aflossingen verder te betalen en dit tot een eventuele tussenkomst van de verzekeraar.
Gegevens Cardif :
- Per mail :claims@cardif.be
- Per post : Warandeberg 8/2
- B- 1000 Brussel
Per telefoon :02/528 0003
Wij blijven tot uw dienst voor verdere inlichtingen.
Met vriendelijke groeten, Sophie E.
Customer Insurance Services
Warandeberg 8 bus 3 – 1000 Brussel
Geval Volvo Nauw, onregelmatig geparkeerd, en vermoeden van parkeerschade
Geval Audi Nauw, onregelmatig geparkeerd